Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Οι 17 πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες

Την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η απονομή των βραβείων Effie Awards στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας της διετίας 2010 – 2011. Τα Effie Awards βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Στη φετινή απονομή μεγάλος νικητής που κέρδισε το βραβείο Grand Effie αναδείχτηκε η Vodafone και η SPOT JWT για τη γνωστή διαφημιστική καμπάνια «Κίτσος».

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις στο www.effiehellas.gr , στις διάφορες προϊοντικές κατηγορίες βραβεύτηκαν με Effie ως αποτελεσματικές διαφημίσεις οι ακόλουθες :
Gold Effie
- «Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σου» (Lacta) των Kraft Foods και OgilvyOne Worldwide
Silver Effie
- «LIFE TSAI» των ΔΕΛΤΑ A.E. και Cream A.E.
- «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» των ΔΕΛΤΑ ΑΕ και SPOT JWT
- «Κατσίκες - COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ» των COSMOTE και BOLD OGILVY & MATHER
- «Hol video club» των Ηellas online ΑΕ και Upset! ΑΕ
- «Κάρτα για ένα γάλα - Enter Bonus American Express» των ALPHA BANK και DDB Α.Ε.
- «Θλίψη & Σύγκριση – Anytime» των Interamerican και Bold Ogilvy & Mather
- «Fee or Free?» των ALBA ΚΟΛΛΕΓΙΟ και LOWE ATHENS
- «Μαντινάκηδες & Κερδισάκηδες» των ΓΕΡΜΑΝΟΣ & COSMOTE και PROXIMITY ZZ.DOT
Bronze Effie
- «Μουσείο Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη» των Kraft Foods και Asset Ogilvy Public Relations
Το ειδικό βραβείο Low Budget, που επιβραβεύει καμπάνιες με συνολικό προϋπολογισμό μέχρι και 100.000€ απονεμήθηκε σε
- «Name it - Lacta» των Kraft Foods και OgilvyOne Worldwide (Gold Effie)
- «This is Athens / This is My Athens» των This is Athens και Mindworks (Silver Effie)
- «TADA!» των PUBLIC και SOHO SQUARE (Bronze Effie)
Το ειδικό βραβείο Cause Related Marketing που επιβραβεύει καμπάνιες που σκοπό έχουν να προσκαλέσουν τον καταναλωτή σε κοινωφελή δράση με την αγορά ενός προϊόντος, καθιστώντας τον κοινωνικά ενεργό, απονεμήθηκε σε
- «Ο κόσμος μας, εσύ» των COSMOTE και Bold Ogilvy & Mather (Gold Effie)
- «Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής» των Vodafone – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ και SPOT JWT (Silver Effie)
- «Ομάδα EL-EF - ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ» των ROLO PACK A.B.E.E. και LOWE ATHENS (Bronze Effie)
Αξίζει να σημειωθεί πώς, όπως κοινοποιήθηκε στα ΜΜΕ, τα έσοδα από την προαναφερόμενη καμπάνια (Ομάδα EL-EF) δόθηκαν στο «Χαμόγελο του παιδιού».